Держать руку на ПУЛЬСЕ (на укр. языке)

 

Автор: Наталія ДУБИНА, керівник податкого департаменту

 

На сьогоднішній день як ніколи спостерігається тенденція реформування контролюючих органів. Наприклад, тепер в країні існує Державна фіскальна служба України Їй підпорядковуються податкові, митні органи, а найближчим часом, можливо, цей перелік розшириться.

 

 

Таке реформування знову підтверджує правило «від перестановки доданків сума не змінюється». Але, на жаль, з негативної точки зору. Методи у податківців, митників залишились такі ж, проблемних питань не зменшилось і неприємні наслідки все також переслідують підприємців.

 

Особисто я все частіше чую від клієнтів дуже просте питання:

«Як боротись з працівниками податкових органів, що під час перевірок порушують або намагаються порушити мої права?»  

 

Подібне питання виникає в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення, як то: перекриття прийому звітності, реєстрація податкових накладних, присвоєння підприємству «стану» (не знаходження за місцем держреєстрації, місце знаходження не встановлено тощо), відмова в розмитненні, неправомірні вимоги додаткових документів митниками та інші «примочки» податківців і митників, що паралізують роботу підприємства. Тому зростає і нагальна потреба у вирішенні таких проблем.

 

Не повірите, але, як дивно це б не звучало, таку проблему можна вирішити одним дзвінок! Дзвінком на «Пульс»!!!

 

Якщо ви ще не чули про цей сервіс «Пульс», тоді беріть свої телефони і записуйте номер:

(044) 284-00-07

За цим номером можна звертатись цілодобово!

"Пульс" - це сервіс Державної фіскальної служби України, створенийдля врегулювання проблемних питань, що виникають у взаємовідносинах з податковими, митними та іншими контролюючими органами, зокрема, з метою запобігання вчинення правопорушень працівниками Державної фіскальної служби України.

 

«Пульс» реально працює.Однак, для того щоб він запрацював на вас, потрібно, як і до кожного механізму, прикласти для цього певні зусилля, оскільки, не дивлячись на те, що ДФС України його рекламує, але по факту приймати заяви не дуже хочуть.

 

Алгоритм наступний:

Телефонуєте і слідує вказівкам автовідповідача, який зв’язує Вас з відповідним працівником.

 

Вказуєте на проблему, говорите ЩО Ви хочете і ЯК бачите результат. Ця розмова записується, а зверненню присвоюється номер.

 

Зазначаєте яким способом хочете отримувати інформацію щодо ходу вирішення проблеми.

 

Розгляд справи триває від 3-х до 15-ти календарних днів (15 – якщо проводяться перевірки чи службові розслідування).

 

Навіть якщо Ви домовились, що працівники ДФС України будуть Вас інформувати про хід вирішення проблеми, не лініться, передзвоніть і виясніть це самі. Однак, реально вони завжди телефонують і детально все роз’яснюють.

 

Вам можуть запропонувати написати письмову заяву і викласти зміст проблеми. Це нормально.

 

Якщо Вас стримує від дзвіночка страх чи інше неприємне відчуття – не хвилюйтесь, ніяких репресій по відношенню до Вас та Вашої фірми не буде. Більше того: податківці та митники деякий час взагалі будуть намагатися уникати з Вами спілкування, що також не буде зайвим.

 

P.S. Наполегливо рекомендую Вам такий спосіб, адже проблеми реально вирішуються «малою кров’ю»!

 

Якщо у Вашому випадку існують ще будь-які перепони, звертайтесь зі своїми проблемами до фахівців АО «AVERLEX», ми знаємо як Вам допомогти!

comments powered by Disqus


Подпишитесь на новости AverLex

*обязательные поля
У Вас есть вопросы? Звоните прямо сейчас: +380 (44) 300-11-51 [Круглосуточно]